💥✨Csökkentsd a büntetési kockázatokat, és könnyítsd meg mindennapjad az OkosHACCP alkalmazása segítségével❗💥✨
Többé nem kell…
➡️…tartani a hibázás miatt!
A HACCP alapvető feladata, hogy megelőzze és szabályozza az esetleges veszélyeket illetve az ezzel okozott károkat és a presztizs veszteséget. Az OkosHACCP rendszerrel gyerekjáték az élelmiszerbiztonsági adminisztráció, így munkatársaid is szívesebben
használják.
Többé nem kell…
➡️…félni az ellenőrzések során!
Ha nem csak a munka, hanem az élelmiszerbiztonsági adminisztráció is rendben megy, akkor a szakhatóság munkatársa is mosollyal távozik és Te is nyugodt maradhatsz. Az OkosHACCP rendszerben könnyen visszakereshetők és nyomon követhetők a folyamatok, ráadásul a papírfelhasználás is minimális lesz.
Többé nem kell…
➡️…tartani a rossz adatok miatt!
Mielőtt kézhez kapod OkosHACCP rendszerét, feltöltjük éttermed saját alapanyagainak, illetve késztermékeinek adatait. Az informatikai rendszer ismeri az összefüggéseket, így segít a megfelelő tárolási idő generálásában, továbbá az élelmiszerek állapotának listázásában.
Többé nem kell…
➡️…tartani a lejárt alapanyagok miatt!
Az innovatív és praktikus címkéző rendszerünk segít nyomon követni az alapanyagok állapotát. Ha flottul megy a címkézés, akkor átlátható az alapanyagok „életútja”, ezzel pedig végzetes hibákat kerülhetünk el.
Próbáld ki most 14 napig ingyen, mennyi időt spórolsz, hogyan segíti a konyhai dokumentációkat rendszerünk!
Csatlakozz te is az OkosHACCP felhasználó éttermek közé, tedd könnyűvé, gyorssá, áttekinthetővé a napi HACCP adminisztrációt.
✅Jelölőcímke nyomtatás automatikus dátumgenerálással.
✅Papírmentes konyha, kiváltjuk a nyomtatványokat
✅Felhő alapú adattárolás, nyomon követhetők a folyamatok
✅Csökkenő hibázási és büntetési kockázat
✅Könnyű átállás, kompakt rendszer
Próbáld ki MOST 14 napig ingyen
MEGRENDELÉS:
+36204123594