Mi az OkosHACCP app?

Ez egy informatikai szolgáltatás illetve egy applikáció, aminek segítségével teljeskörűen eleget tudsz tenni a HACCP-vel kapcsolatos adminisztrációs kötelezettségednek. Egy vagy akár több okoseszköz segítségével könnyedén és gyorsan tudod kitölteni az olyan formanyomtatványaidat, mint például hűtő ellenőrzési lapok, napi ellenőrző csekklisták, takarítás ellenőrzési lap vagy a folyamatnaplók (tálalási napló, gyártási napló, fagyasztási napló stb.).
A címkenyomtatóval kiegészített szolgáltatáscsomag lehetővé teszi, hogy néhány érintéssel,automatikus dátumgenerálással, terméklistából villámgyorsan kinyomtasd a HACCP jelölőcímkéidet.
Amit csak lehetséges, azt automatizálunk, így például a címkenyomtatáson keresztül a
folyamatnaplózás magától megtörténik. Legenerálja a rendszer a takarítási tervet és a
nyomtatványok gyorsabb kitöltését is támogatjuk.


A rendszer könnyen testreszabható a webes felületünkön keresztül, igy rögzítheted az egyedi termék-, a hűtő-, a felhasználó-, vagy a beszállító listáidat.
Praktikus és könnyed megoldást adunk a nyomonkövetésre. Az app segítségével a termékek konyhai életútját vissza tudod fejteni egészen a beszállításig. Rögzíteni tudod a számláid képét vagy a termékek gyári címkéit, így minden adatod elérhető és visszakereshető a rendszer segítségével,papírok tárolása nélkül.
Kényelmi funkciók, feladatkezelők, menedzser funkciók, mind abban támogatnak, hogy arra koncentrálhass, ami igazán fontos: az ételkészítésre és a vendégeid elégedettségére.

OkosHACCP
STARTER
Teljeskörű HACCP adminisztráció címkenyomtatás nélkül, akár csak
egy mobiltelefon segítségével!

OkosHACCP PROFESSIONAL
A STARTER csomag kiegészítve címkenyomtatással
(címkenyomtató + tablet csomaggal)

RÁDIÓS HŐMÉRŐ csomag
Kiegészítő csomag a hűtőnaplók kitöltésének automatizásásához, riasztás funkcióval!