A szolgáltatásról

 

Kézzel írt címkék kiváltása gördülékenyen, címkenyomtató segítségével

A HACCP rendszerben a termékek egyértelmű nyomonkövethetősége miatt minden terméket jelölni kell. Így tudjuk, hogy az adott terméket mikor és ki szállította be, vagy mikor készítettük, illetve meddig tart a szavatossága. Nagyobb tételek esetén ez sokszor pontatlansághoz vezethet, hiszen a legtöbben jellemzően kézzel írják meg a címkéket. A leterheltség miatt előfordulhat a mulasztás is, ami komoly hatósági bírsággal járhat, tehát nagyon fontos a pontos és hiánytalan címkézés.
Az OkosHACCP rendszerén keresztül egy címke generálása kevesebb időbe telik, mintha kézzel lenne megírva, ráadásul a tartalma is megfelelő, ami az ellenőrzések szempontjából elengedhetetlen.

Automatizált hűtőhőmérséklet ellenőrzés és dokumentálás, riasztás funkcióval 

Biztos Ön is tapasztalta már, hogy a munkaerőhiány, illetve a dolgozók leterheltsége miatt sok esetben pontatlan az ellenőrzés és a dokumentálás. Az ellenőrzési lapok kitöltése gyakran elmarad, ami miatt nehéz nyomonkövetni a hűtő hőmérsékletét. Ez pedig sok esetben az étel, valamint az alapanyagok idő előtti megromlásához vezethet, ami élelmiszerbiztonsági szempontból sem helytálló.
A digitális hűtőhőmérő rendszer automatikusan rögzíti a mért értékeket, és ezeket a háttérben dokumentálja, így Önnek nem kell erre figyelmet fordítani, csak akkor, ha a nem megfelelő hőmérséklet miatt riaszt a rendszer.

Papíralapú dokumentumok tárolása okos eszközön

Ön sem szeretne feleslegesen papírt pazarolni? Egy helyen szeretné látni összes iratát? Az okos eszközökön tárolható papíralapú dokumentumoknak számos előnye van.
Amellett, hogy környezettudatos megoldás, sokkal jobban rendszerezhető, és nyomon követhető egy tableten vagy telefonon. Nem kell tartania attól, hogy elveszik egy fontos dokumentum egy váratlan HACCP ellenőrzés előtt, hiszen mindent megtalál egy helyen, az okos készülékén. Attól sem kell tartania, hogy a papírokat elhagyja, vagy szétszórja a főzőtérben, ami élelmiszerbiztonsági szempontból is kifogásolható, hiszen „szennyeződés-veszély” kerülhet a konyhába.

Kötelező online képzések bárhol, bármikor  

A kötelező online képzések leszervezése nem egyszerű feladat, különösen a jelenlegi járványügyi helyzetben, illetve abban az esetben, ha egy nagy forgalmú, és leterhelt konyháról/étteremről beszélünk. Ilyen esetekben nehéz az oktatásra minden dolgozót kivenni a munkából, vagy munkaidőn kívüli sávon egy közös oktatást leszervezni.

Pedig az új belépő dolgozóknak munkába állást követően minden évben minimum 1 alkalommal kötelező HACCP oktatásban kell részesülni. Az okos HACCP rendszer lehetővé teszi, hogy a dolgozók a megvásárolt (előfizetett) időszakon belül a vállalat (vagy a vezető) által megfelelőnek talált időpontban, külön-külön is részt tudjanak venni a képzéseken online formában.

 


RENDSZERHASZNÁLATI DÍJTÁBLÁZAT

Alap szolgáltatás havidíj (naplózás, címkenyomtatás) 25.000 Ft
Bővített szolgáltatás havidíj (naplózás, címkenyomtatás, hűtőhőmérséklet figyelés) 35.000 Ft
Több helyiséges vagy nagy konyha Alap szolgáltatás havidíj (naplózás, címkenyomtatás) 35.000 Ft-tól
Több helyiséges vagy nagy konyha Bővített szolgáltatás havidíj (naplózás, címkenyomtatás, hűtőhőmérséklet figyelés) 45.000 Ft-tól

 


OKOSHACCP OKTATÁS

5 fő, vagy alatta 5-15 fő 15 fő felett Megjegyzés
E-learning oktatás eseti díja/fő 7.990 Ft 5.990 Ft egyedi Jelentős egyedi kedvezmények
E-learning oktatás hozzáférés éves díja 120,000 Ft Az első évre vonatkozó ár
Éves helszíni audit és HACCP oktatás 120,000 Ft Az első évre vonatkozó ár

 

Hogyan támogatja Önt
az OkosHACCP rendszere?

Az applikációhoz minden szükséges eszközt biztosítunk:

  • Tabletet adunk, amely mindig kéznél lehet a kötelező adminisztrációk során.
  • Biztosítunk egy címke nyomtatót, amellyel könnyedén nyomtathat címkéket.
  • Adunk egy központi hőmérő rendszert, amellyel a hűtők hőmérséklete automatikusan naplózásra kerül.

Könnyítse meg a mindennapjait az OkosHACCP alkalmazása segítségével!